Ремонт системи Rainbow в Києві
Ремонт системи Rainbow в Києві
Американські системи Rainbow компанії Rexair – продукт сучасних технологій преміум-класу, що має вражаючий потенціал надійності. Агрегатна складність конструкції пилососів ніяк не впливає на цю якість – вони є прикладом довговічності. Проте, немає такої техніки, яка час від часу не виходила б з ладу. Ремонт потрібен і пилососам Рейнбоу. Rexair з початку просування своїх виробів на російському ринку переймалася питанням розвитку сервісних центрів, де добре підготовлені працівники могли б на гідному рівні ремонтувати техніку. Особливість техніки, що випускається американською компанією, полягає в тонкощах обслуговування. Наявність спеціальних знань у майстра навіть при наявності відповідних технічних навичок загрожує псуванням пристрою при спробі ремонту. Не варто доручати "недешеву" техніку випадковим людям, потрібно довірити пилосос Rainbow сервісним центрам, які мають сертифікат на їх обслуговування.
Необхідність ремонту пилососів Rainbow
Буває, що для відновлення працездатності пристрою потрібно мало зусиль. Не треба викликати майстра або нести агрегат в ремонт. Потрібно впевнитися, що техніка дійсно зламалася, потребує ремонту. Нижче в таблиці представлений ряд таких проблем, рекомендацій та причин звернення до професіоналів-ремонтників:
Проблема
Мигає індикатор:
- постійно;
- 2 рази швидко – пауза – повтор;
- 4 рази швидко – пауза – повтор;
- 6 разів швидко – пауза – повтор.
Ймовірна причина виникнення
1.Перемикач на шланзі знаходиться в положенні «закрито»;
2.Ролик на щітці Power Nozzle заблокований сміттям;
3.в місце мережевого з'єднання потрапила електропровідна рідина;
4.механічний розрив мережевого з'єднання або інші несправності подібного типу.
Шляхи вирішення, привід для звернення до фірмового центру обслуговування
1.Відпустити перемикач на 3 с, після чого відновити експлуатацію пристрою;
2.Вимкнути агрегат, очистити щітку, відновити роботу;
3.Вимкнути пристрій, висушити місце з'єднання, продовжити прибирання;
4.Вимкнути агрегат, звернутися за допомогою в сервіс ремонту пилососів Rainbow.
Двигун пристрою взагалі не функціонує або працює погано
1.неправильно підключений резервуар з водою;
2.апарат не підключений до електричної мережі (немає напруги); 3.забруднений фільтр впускного патрубка; 4.спрацювали запобіжники автоматики роботи двигуна;
5.зовнішні, візуально ідентифіковані пошкодження мережевого шнура, місць електричних з'єднань.
1.перевірити підключення;
2.оглянути місце мережевого підключення;
3.очистити сітку фільтра, продовжити роботу;
4.вимкнути пристрій, почекати півхвилини, увімкнути, відновити прибирання;
5.припинити експлуатацію пристрою, звернутися в майстерню.
Падіння інтенсивності всмоктування повітряного потоку, запах горілого
1.перемикач потужності встановлено в нижнє положення;
2.частини пилососа (фільтри, шланг, валик щітки Power Nozzle) забилися, потрібно їх очистити.
1.підвищити потужність роботи агрегата, змінивши положення перемикача потужності;
2. очистити частини агрегата, відновити роботу.
Пристрій викидає пил
Контейнер з водою заповнений нижче рекомендованого рівня. Пробитий нейтралізатор НЕРА.
1.додати води в резервуар до позначки;
2.звернутися до сертифікованих ремонтників.
- Двигун не функціонує.- Двигун працює, валик не обертається.
- Обертання валикa щітки заблоковано, не можна прокрутити його рукою.
- Щітка працює на півсили, не забирає нормально сміття.
1.Пилосос не підключений до мережі. Спрацював запобіжник двигуна. Щітка не підключена до труби пристрою. 2.Розірваний ремінь. 3.Заблокування сміттям. Знос підшипника.
4. Знос щітки. Засмічення камери Power Nozzle.
1.Огляньте місце підключення пристрою. Перепідключіть пилосос з паузою 30 с. Перевірте фіксуючі замки на трубі. 2.Змініть ремінь, продовжте роботу. 3.Витягніть сміття, відновіть прибирання. Для заміни підшипника слід звернутися до ремонтника.
4.Щітку потрібно замінити на нову. Очистіть камеру, перевірте працездатність пилососа.
Якщо рекомендовані дії не принесли успіху, слід скористатися допомогою персоналу центру обслуговування. Більш детальну інформацію про послуги ремонту Rainbow у місті Київ уточнюйте за номером +380677797200.
Увага! Будь-які дії, що виходять за межі наведених вище рекомендацій, можуть стати причиною скасування гарантійних зобов'язань перед власником агрегату – ремонт доведеться оплачувати.
Гарантійні зобов'язання
Найвагоміша підстава звернення до сертифікованого центру обслуговування техніки – гарантійні зобов'язання, надані компанією-виробником:
-4 роки на пристрій цілком за умови домашньої експлуатації агрегата;
-8 років на двигун;безкоштовна заміна запчастин до пилососа Rainbow в межах дії гарантійних термінів;
-купівля комплектуючих за ціною нижче роздрібної, якщо умови гарантії на них не актуальні;
-оригінальні запчастини та ремонтне обладнання від виробника.
Дізнатися більш детально про гарантійне обслуговування можна на нашому сайті тут.